Wednesday, February 2, 2011

CNY

Kebelakangan Nih, Banyak Cerita Pasal Pelajar2 kat Egypt.
Aku Takdelah Ambik Kesah Sangat.

Hari Ni, Bile Aku Online Facebook Jeh.
Aku Nampak Ade Orang Tulis Kat Status.
"HAPPY CNY".
Wahh, Aku Tengok Kalendar.
Wahh, Aku Pon Join Lah menaip CNY Kat Merata Tempat.
Bile Orang Balas , Aku Pelik.
Bodoh Punye Orang. Tak Tau membuat Ayat Ke Ape.
Ade Ke Patut. Hish, Tak Patut, Tak Patut.

Die Maki Aku Pulak. Teruk Lah Remaja Zaman Sekarang Nih, Kuno Sangat.
Aku Bengang Lah, Aku Balas, "KUNO!"
Pastu Die Balas , Sape Yang Kuno Bro?
Haish Die Nih, Dah Macam Cleverbot Dah.
Aku Balas, "Ko lah. Main Maki2 Orang."
Pastu Die Balas , "Cube Ko Google Dulu CNY Tu Ape, Aku Tak Sarankan Ko Tanye Orang Lah. Takot Ko Malu."
Eleh Mamat Nih, Belagak Seyh.
Aku Pon Straight Tanye Orang.

Ouh Patutlah, Aku Tulis Kat Wall Budak Tuh, " PENAH TENGOK CNY TAK? "
Cehh,






Mati2 Gua Ingat Yang CNY Tu Channel TV Macam CNN Ke Ape Ke.
Buat Malu Jeh.
Ye Lah, Aku Kan















-Weirdo-

1 comment:

  1. follow me back ok..!! http://www.fatinemiera98.blogspot.com/

    ReplyDelete