Thursday, May 27, 2010

Ini Balasan Nya?

huh..
ko mmg da lame tak kne pijak kan?
semenjak ko buat hal ni,ko semakin diam..
da insaf ke?
bende da jadi..ko menyesal pon x de gune nye..
pnt aku ambik ko..
jage ko elok2...
kwn baek slame nie..
duk umah aku x yah bayar pape..FREE!!
x bersyukur lagi?
cmni balsan ko kt aku?
aku rase mnyesal aku ambik ko dulu...
x gune...
ko boleh dikatakan org terpenting kat aku..
tanpa ko smue bende x lengkap...
apesal ko wat kat aku mcm nie..
aku masih x fhm..
buntu,pening,kecewa..
smue prasaan brcmpur aduk...
ko senang la...
duk diam kat stu dgr aku cramah..
aku yg kne pkir kemana ko pgi lps nie...
cbe ckp ape yg ko x puas hati ngn aku?
knpe?
knape?
knape ko putus time tu?
malu la ngok!
smue org pandang aku..
kau la selipar jepun aku yg pling murah...
knape ko putus?
ko wt aku kecewa...







-WEIRDO-

No comments:

Post a Comment